tisdag 21 februari 2012

Tjaa:)
Nu har jag missat att skriva ett par dagar så jag tänkte berätta lite om vad som hänt(:
I lördags så spelade jag pappa och Johan 2 låtar på en sak som hette made in kumla:)
Vi spelade 2 låtar, Han kom hem och keops pyramid.
Jag sjöng, spelade ukke och fiol.
det gick skitbra:D
Farmor vart stolt iallafall;)
Vi hittade också på ett namn till denna trio, det blev: The beauty and the beasts hahaha:P
mycket applåder fick vi, flest av alla som var med tror jag:)
The beauty and the beasts ska även spela på biblan på något som kallas öppen scen:)
där ska jag också spela med tjejerna, fast då spelar jag bara gitarr och sjunger.

Sen i söndags så vart det film mys med tjejera:D hihi<3
och igår åkte mor, jag och tuvorna in t örebro där jag äntligen fick min mobil:D:D

Imorgon är det övernattning på gården:D ska bli kul:D:D

Ha de så bra //Agnes<3

1 kommentar: