lördag 11 februari 2012

Keep moving like we never had a choice

Tjaa:D
Nu ska jag börja blogga igen.. som jag säger varje gång typ haha:P men skit samma:P
det har väll inte hänt så mycket, skolan rullar på som vanligt osv.
Jag har slutat på innebandyn iallafall och sen har jag vart i Egypten.. så himla skönt att komma ifrån lilla Kumla och åka till värmen.
I Egypten var vi i ett beduinläger och sen simmade jag med vilda delfiner ute i röda havet, det var rätt coolt att vara med om:D Sen så var det rätt mycket bad och sol, en rätt chill vecka helt enkelt:)

Sen här nu ikväll så ska jag bara vara hemma och ta det lugnt! det är ju melodifestivalen och de kan man ju inte missa;)
Dead by april och Loreen var förresten skitbra förra veckan så man hoppas ju på att det kommer med några lika grymma denna gång:)
Sen efter mellon ska jag nog ta och se lite Dexter eller den här filmen desert flower:D den sägs vara bra:)

På måndag ska jag nog få mammas iphone, så jäkla skönt eftersom att min andra mobil gick sönder.. igen.. Nu har jag en helrutten LG som dampar sönder totalt:P haha inte bra! jag har alltid haft otur med mobiler.. eller jag har nog rätt mycket otur med allt X) haha jag är ju rätt klumpig ;)

//Agnes
Mammas och mina snygga ben:D
hihi:D<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar